BMCforum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BMCforum

The official forum regarding everything about BMC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Newsfeed------

Go down 
+2
Nos
Jordan Prime
6 posters
AuthorMessage
Jordan Prime
Knightrider
Knightrider
Jordan Prime


Posts : 154
Join date : 2010-05-30
Age : 36
Location : Neerharen-Citner

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:56 pm

Got news about anything interesting someone would care about post it here!
Back to top Go down
Nos
Sjoap
Sjoap
Nos


Posts : 22
Join date : 2010-05-31
Age : 38
Location : Rekemner

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeMon May 31, 2010 7:26 pm

Well a funny fact xD Belgium political faction CDnV has a terrorist !
One of their members was seen at an islamic get toghether of known racists xD
Back to top Go down
Jordan Prime
Knightrider
Knightrider
Jordan Prime


Posts : 154
Join date : 2010-05-30
Age : 36
Location : Neerharen-Citner

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeMon May 31, 2010 7:34 pm

lol...Go VlaamsBlok
Back to top Go down
The_Z
Knightrider
Knightrider
The_Z


Posts : 138
Join date : 2010-05-31
Age : 37
Location : MY Universe

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeMon May 31, 2010 11:27 pm

HOLY CRAP... HOLY CRAP!!!!! TERRORIST???? OH SHIT RUN!!!!8888
Sorry, these are the real Terrorists. Anyone who loves this flag.

Newsfeed------ American-flag
Back to top Go down
http://zoremon.deviantart.com
Nazgul
Nozem
Nozem
Nazgul


Posts : 66
Join date : 2010-05-30
Age : 35
Location : Heusden-Zolder

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 10:02 am

Talking about that flag.
I've seen the most ugly Corvette ever in Hasselt!
It had a body paint of the American flag and it was for sale ofcourse Laughing
Back to top Go down
The_Z
Knightrider
Knightrider
The_Z


Posts : 138
Join date : 2010-05-31
Age : 37
Location : MY Universe

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 8:53 pm

GET RID OF IT!!
Back to top Go down
http://zoremon.deviantart.com
Nazgul
Nozem
Nozem
Nazgul


Posts : 66
Join date : 2010-05-30
Age : 35
Location : Heusden-Zolder

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 9:40 pm

The_Z wrote:
GET RID OF IT!!

That's probably what the former owner thought Razz
Back to top Go down
Jordan Prime
Knightrider
Knightrider
Jordan Prime


Posts : 154
Join date : 2010-05-30
Age : 36
Location : Neerharen-Citner

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Dodelijke Agatha laat mysterieuze krater achter   Newsfeed------ I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 9:45 pm

Newsfeed------ Dodelijke-agatha-laat-mysterieuze-krater-achter_5_460x0

De tropische storm Agatha heeft een enorme ravage aangericht in Guatemala. Het meest schokkende was een appartementsgebouw van drie verdiepingen dat werd opgeslokt, al wat overbleef was een enorme krater. Er kwamen zeker 200 mensen om het leven, maar aangezien er nog veel mensen vermist zijn, zal het dodental nog oplopen. Bovendien maakt een vulkaanuitbarsting de ellende nog groter in Guatemala.
Back to top Go down
Cha0s
Perdekop
Perdekop
Cha0s


Posts : 88
Join date : 2010-05-30
Age : 33
Location : Vliermaal, Bitch!

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 9:56 pm

thats fucked up Surprised
Back to top Go down
http://www.myspace.com/bmcbookings
Jordan Prime
Knightrider
Knightrider
Jordan Prime


Posts : 154
Join date : 2010-05-30
Age : 36
Location : Neerharen-Citner

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 10:40 pm

and it's not photoshop, got it from het belang van limburg
Back to top Go down
Cheboboh
Nozem
Nozem
Cheboboh


Posts : 73
Join date : 2010-05-30
Age : 34
Location : Opgrimbie.

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 11:06 pm

Oh god XD i didnt see that
Back to top Go down
The_Z
Knightrider
Knightrider
The_Z


Posts : 138
Join date : 2010-05-31
Age : 37
Location : MY Universe

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 11:44 pm

Newsfeed------ Samurai-vader
Back to top Go down
http://zoremon.deviantart.com
The_Z
Knightrider
Knightrider
The_Z


Posts : 138
Join date : 2010-05-31
Age : 37
Location : MY Universe

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 11:51 pm






DOES
THIS
LOOK
REAL
TO
YOU?
Back to top Go down
http://zoremon.deviantart.com
Jordan Prime
Knightrider
Knightrider
Jordan Prime


Posts : 154
Join date : 2010-05-30
Age : 36
Location : Neerharen-Citner

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 5:30 pm

Is that like bad or something?
Back to top Go down
Jordan Prime
Knightrider
Knightrider
Jordan Prime


Posts : 154
Join date : 2010-05-30
Age : 36
Location : Neerharen-Citner

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Drive-by boeren killer   Newsfeed------ I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 7:05 pm

Newsfeed------ Dolle-schutter-op-moordtocht-in-engeland_5_460x0
Een dolle schutter heeft woensdag een bloedbad aangericht in het noordwesten van Engeland. De Britse media spreken van zeven tot tien doden.

Volgens de politie is de dader de 52-jarige taxichauffeur Derrick Bird. Deze man begon aan zijn moordtocht rond 10.30 uur aan een taxistand in Whitehaven, een dorp in het toeristische Lake district. Daar viel het eerste dodelijk slachtoffer. Vermoedelijk ging het om een vriend en collega van Bird.

Newsfeed------ Dolle-schutter-op-moordtocht-in-engeland_7_235x280

De dolgedraaide schutter stapte daarop in een Citroën Picasso en 15 kilometer verder zou hij een boer hebben neergeschoten vanuit de wagen. Ooggetuigen spraken ook over andere schietincidenten in de regio rond Gosforth. Onder meer een vrouw en een fietser zouden daarbij zijn omgekomen.

Bird zou vervolgens in een zwarte Vauxhall Astra zijn gestapt waarmee hij crashte. De dader trok dan te voet verder in de streek rond Boot.

Later vond de politie het lijk van de 52-jarige Derrick Bird die van de schietpartij verdacht wordt. Volgens de eerste informatie was de man alleen en leefde hij gescheiden. Hij was al 23 jaar taxichauffeur.

Het motief voor de schietpartij is voorlopig onduidelijk. Familie en kennissen beschrijven Bird als een 'stille' persoonlijkheid.

~felle boel~
Back to top Go down
The_Z
Knightrider
Knightrider
The_Z


Posts : 138
Join date : 2010-05-31
Age : 37
Location : MY Universe

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 12:26 am

whoa, I can't really see a guy doing that if he knows us :p
Back to top Go down
http://zoremon.deviantart.com
Jordan Prime
Knightrider
Knightrider
Jordan Prime


Posts : 154
Join date : 2010-05-30
Age : 36
Location : Neerharen-Citner

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Nieuwste flitspalen flitsen drie rijstroken, remmen zinloos   Newsfeed------ I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 5:30 pm

Newsfeed------ Nieuwste-flitspalen-flitsen-drie-rijstroken-remmen-zinloos_19_630x350

Binnenkort prijken langs de Vlaamse wegen de allernieuwste flitspalen. Die werken nauwkeuriger, maken afremmen nutteloos en zijn bovendien lager en verplaatsbaar.

De 'Traffic Observer', geproduceerd in Zwitserland, flitst over drie rijstroken én in twee richtingen. Plots remmen op een vast punt wordt nutteloos, want de camera is verplaatsbaar en de opnames gebeuren op 30 meter voor en na de plek waar het toestel staat.

Eén flitspaal kost 70.000 euro. Politiekorpsen kunnen de toestellen echter ook huren, voor 3.500 tot 5.000 euro per week.

Dat de overheid daar geld aan durft uit te geven Mad
Back to top Go down
Cheboboh
Nozem
Nozem
Cheboboh


Posts : 73
Join date : 2010-05-30
Age : 34
Location : Opgrimbie.

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 5:51 pm

De overheid heeft er nog geen geld aan uitgegeven. Ik had op de radio gehoord dat het gewoon veeeeel te duur is en dat al die polititiekorpsen daar het geld gewoon niet voor hebben. Mss Brussel of Antwerpen ofzo, sinds het 3 rijstroken kan flitsen.
Back to top Go down
Jordan Prime
Knightrider
Knightrider
Jordan Prime


Posts : 154
Join date : 2010-05-30
Age : 36
Location : Neerharen-Citner

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Divine judgment   Newsfeed------ I_icon_minitimeTue Jun 08, 2010 5:30 pm

Een huwelijksaanzoek moet de mooiste dag van een koppels leven samen worden, maar voor de Amerikaanse Bethany Lott en Richard Butler luidde het de meest dramatische gebeurtenis van hun leven in. Lott werd namelijk enkele seconden voor haar huwelijksaanzoek dood gebliksemd.

"Ik nam Bethany mee naar het park waar ze altijd zei dat ze wou trouwen. Ze hield enorm van de natuur en was enorm gefascineerd door haar omgeving. Net voor ze werd getroffen door de bliksem was ze nog vol ontzag voor de omgeving", vertelt een aangeslagen Butler.

"Opeens werd alles zwart en werd ik weggeslingerd. Mijn benen voelden zwak aan, mijn schoenen waren aan het roken en het was net of mijn voeten in brand stonden. Pas toen kreeg ik door dat ik getroffen was door de bliksem. Ik zag Bethany liggen en kroop naar haar toe om eerste hulp te bieden. Ruim een kwartier heb ik geprobeerd haar te redden, maar volgens verplegers was ze op slag dood", aldus Butler.

"Ik had de ring in mijn handen, maar de natuur of God besloten er anders over. Ik heb geprobeerd kwaad te zijn op God, maar het lukt me niet. Ik heb besloten om enkel nog goede dingen te doen, en alles wat zij ooit wilde waarmaken voor haar te realiseren", besluit een gebroken Butler.
Back to top Go down
Jordan Prime
Knightrider
Knightrider
Jordan Prime


Posts : 154
Join date : 2010-05-30
Age : 36
Location : Neerharen-Citner

Newsfeed------ Empty
PostSubject: Vrouw van 157 jaar oud   Newsfeed------ I_icon_minitimeMon Jun 14, 2010 5:03 pm

Newsfeed------ Media_xl_3724907



Bij de volkstelling van de afgelopen weken in Indonesië is een vrouw van maar liefst 157 jaar "ontdekt" in een dorpje op het eiland Sumatra. Een functionaris bij het statististisch bureau maakte het opmerkelijke nieuws bekend.
De tellers denken dat Turinah wellicht geboren is in 1853. Dat heeft ze hen zelf verteld in mei. De enige mens die ooit de kaap van de 120 jaar overschreden heeft, is de Franse Jeanne Calment, die 122 lentes "jong" in 1997 stierf.

"Er bestaan geen authentieke documenten om haar leeftijd te bewijzen, maar op basis van haar verklaringen en rekening houdend met de leeftijd van haar adoptiedochter, die 108 jaar oud is, is het moeilijk om te twijfelen", zegt Jhonny Sardjono, een verantwoordelijke bij de dienst die de telling organiseert.

Bijna vloeiend Nederlands
Turinah blijft thuis een bezige bij en rookte haar hele leven sigaretten met kruidnagel. "Ondanks haar leeftijd heeft ze een uitstekend geheugen, een goed gezicht en heeft ze geen gehoorproblemen. Ze spreekt bovendien bijna vloeiend Nederlands", aldus Sardjono. Indonesië was vroeger een Nederlandse kolonie.

Om te voorkomen dat haar naam gelinkt werd aan de communisten, heeft Turinah naar verluidt in 1965 al haar identiteitspapieren vernietigd.
Back to top Go down
Sponsored content





Newsfeed------ Empty
PostSubject: Re: Newsfeed------   Newsfeed------ I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Newsfeed------
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BMCforum :: The community :: Serious discussions-
Jump to: